Vanliga frågor

VANLIGA FRÅGOR:

Vilka produkter erbjuder decormattor.se?
Vi erbjuder vinylmattor, utomhus och inomhus, samt skyddande underlägg för fåtöljer och skrivbord.
Hur söker man efter en specifik bild?
I Decormattor-butiken kan du använda sökmotorn genom att skriva in de önskade fraserna eller använda de skapade kategorierna: användningsområde, teman, kollektioner och rekommendationer. Du kan alltid be våra rådgivare om hjälp genom att kontakta oss via chatt eller e-post på info@decormattor.se
Hur gör man en beställning?
Det är väldigt enkelt! När du hittar den önskade grafiken väljer du bara lämplig storlek och klickar sedan på LÄGG I VARUKORGEN. Fyll i beställningsformuläret i varukorgen och genomföra betalningen. Vid problem kan du alltid skriva på vår chatt eller nå oss på telefonnummer +49 2099 5509 311, och våra konsulter hjälper dig.
Hur kan jag betala för en beställning?
Du kan betala för din beställning via säkra onlinebetalningar: PayU, traditionell överföring till bankkonto eller välja att betala till kurir vid leverans. Mer information finns i fliken BETALNINGAR
Vad är leveranstiden?
Eftersom produkterna tillverkas individuellt för varje kund sker leveransen vanligtvis efter högst 6-7 arbetsdagar från mottagandet av ett e-postmeddelande om godkännande av din beställning. Självklart försöker vi hålla denna tid så kort som möjligt. Kurirförsändelser levereras nästa arbetsdag.
Vad är leveranskostnaden?
Fraktkostnaden prissätts individuellt och syns i varukorgen vid beställning.
Kan jag beställa produkten utomlands?
Absolut! Vi levererar paketet var du vill. Internationella försändelser prissätts individuellt. Skriv till oss via e-post info@decormattor.se.
 
Vad ska jag göra om ett paket anländer skadat?
Om du märker någon skada på paketet, se till att öppna det i närvaro av kuriren och upprätta en skadeanmälan med honom. Skicka den sedan till info@decormattor.se med ett foto på skadan. Efter att ha mottagit anmälan skickar vi dig en ny, fullfjädrad produkt.
Hur gör man en reklamation?
Om du efter att ha packat upp paketet märker att produkten inte överensstämmer med din beställning - fel storlek, bildruta, material eller om beställningen är ofullständig - kan du meddela oss detta genom att skicka ett meddelande till info@decormattor.se. Det är bäst att bifoga bilder på defekten till e-postmeddelandet. Om din reklamation är godkänd skickar vi dig den rätta produkten eller återbetalar dina pengar.

 

 

Om du fortfarande har frågor, skriv till oss!