Det är lätt som en plätt! När du hittar den grafik du vill ha ställer du in produktparametrarna (typ och material), anger dess mått och ytterligare alternativ och sedan LÄGG TILL KARTAN. Fyll i beställningsformuläret i kundvagnen och gör betalningen.
Du kan betala för din beställning via säkra onlinebetalningar: PayU, TPay, DotPay.
Ledtiden är cirka 2-3 arbetsdagar, följt av frakt. Kuriren levererar vanligtvis paketet inom 2-3 arbetsdagar.
Om du upptäcker någon skada på paketet, se till att öppna det i närvaro av kuriren och upprätta en skaderapport tillsammans med honom. Skicka den sedan till den e-postadress som anges i fliken KONTAKT tillsammans med ett foto av skadan, förpackningen och fraktsedeln.
Om du efter att ha packat upp försändelsen märker att produkten inte överensstämmer med beställningen - den har fel storlek, ram, material eller beställningen är ofullständig, vänligen informera oss genom att skicka ett meddelande till den e-postadress som anges i fliken KONTAKT. Det är bäst att bifoga foton av defekten till e-postmeddelandet.
Om din beställning ännu inte har skickats kan vi uppdatera leveransadressen. Kontakta oss så snart som möjligt för att göra det
Du har rätt att returnera produkter inom 14 dagar från inköpsdatumet, förutsatt att produkten är i sitt ursprungliga skick. Vänligen fyll i returformuläret som finns på webbplatsen och om du har några frågor, vänligen kontakta vår kundtjänstavdelning.
Vi skapar alla produkter från grunden efter att beställningen har gjorts. Den normala ledtiden är 2-3 arbetsdagar.
Om din beställning ännu inte har skickats kan vi annullera den. Vänligen kontakta oss så snart som möjligt så att vi kan göra det. Endast om du får ett returmeddelande från oss är det en bekräftelse på att vi har avbeställt ordern.
För att använda en rabattkod anger du den i lämpligt fält när du gör en beställning. Om koden inte fungerar, kontrollera utgångsdatumet eller villkoren för kampanjen, eller kontakta oss.
Ja, en faktura kommer att skickas till din e-postadress efter att beställningen har behandlats.
Vi ber om ursäkt för eventuella olägenheter! Vänligen beskriv problemet och kontakta vår kundtjänst så hjälper vi till att lösa problemet så snart som möjligt.
Ja, vi gör gärna en personlig beställning åt dig.
Vänligen kontakta vår kundtjänst för mer information.
Tyvärr har vi inte möjlighet att lägga till ytterligare produkter efter att beställningen har gjorts.
För detta ändamål uppmuntrar vi dig att göra ett annat köp!
Bekräftelsemailet kan ha hamnat i din SPAM-mapp. Om inte, vänligen kontakta oss.
För närvarande arbetar vi uteslutande online.
Betalningen kan ha avvisats på grund av kortgränser eller ett fel från bankens sida. Försök igen eller använd en annan metod. Om du har ytterligare problem, vänligen kontakta vår kundtjänst!
Vi genomför telefonsamtal på polska eller engelska, men du kan skriva e-post på ditt modersmål.