Wellcome
It looks like you are visiting us from: United States.
We have local store available for your country
Avatar
Vi arbetar från 7:00 till 17:00. Dina frågor kommer att besvaras av vår specialiserade virtuella assistent. Utanför kontorstid kan du fylla i kontaktformuläret - vi kontaktar dig under öppettiderna.
Avatar
Hej! Hur kan jag hjälpa dig idag?
Telefonnummer
+49 2099 5509 311
Ring via telefon
HUR GÖR JAG EN BESTÄLLNING?
Det är lätt som en plätt! När du hittar den grafik du vill ha ställer du in produktparametrarna (typ och material), anger dess mått och ytterligare alternativ och sedan LÄGG TILL KARTAN. Fyll i beställningsformuläret i kundvagnen och gör betalningen.
HUR KAN JAG BETALA FÖR MIN BESTÄLLNING?
Du kan betala för din beställning via säkra onlinebetalningar: PayU, TPay, DotPay.
VAD ÄR LEDTIDEN FÖR BESTÄLLNINGEN?
Ledtiden är cirka 2-3 arbetsdagar, följt av frakt. Kuriren levererar vanligtvis paketet inom 2-3 arbetsdagar.
VAD SKA JAG GÖRA OM EN FÖRSÄNDELSE ÄR SKADAD?
Om du upptäcker någon skada på paketet, se till att öppna det i närvaro av kuriren och upprätta en skaderapport tillsammans med honom. Skicka den sedan till den e-postadress som anges i fliken KONTAKT tillsammans med ett foto av skadan, förpackningen och fraktsedeln.
HUR GÖR JAG ETT KLAGOMÅL?
Om du efter att ha packat upp försändelsen märker att produkten inte överensstämmer med beställningen - den har fel storlek, ram, material eller beställningen är ofullständig, vänligen informera oss genom att skicka ett meddelande till den e-postadress som anges i fliken KONTAKT. Det är bäst att bifoga foton av defekten till e-postmeddelandet.
KAN JAG ÄNDRA MIN LEVERANSADRESS EFTER ATT JAG HAR LAGT EN ORDER?
Om din beställning ännu inte har skickats kan vi uppdatera leveransadressen. Kontakta oss så snart som möjligt för att göra det
HUR KAN JAG RETURNERA EN PRODUKT?
Du har rätt att returnera produkter inom 14 dagar från inköpsdatumet, förutsatt att produkten är i sitt ursprungliga skick. Vänligen fyll i returformuläret som finns på webbplatsen och om du har några frågor, vänligen kontakta vår kundtjänstavdelning.
FINNS DENNA PRODUKT I LAGER?
Vi skapar alla produkter från grunden efter att beställningen har gjorts. Den normala ledtiden är 2-3 arbetsdagar.
KAN JAG AVBESTÄLLA MIN ORDER?
Om din beställning ännu inte har skickats kan vi annullera den. Vänligen kontakta oss så snart som möjligt så att vi kan göra det. Endast om du får ett returmeddelande från oss är det en bekräftelse på att vi har avbeställt ordern.
HUR KAN JAG ANVÄNDA RABATTKODEN?
För att använda en rabattkod anger du den i lämpligt fält när du gör en beställning. Om koden inte fungerar, kontrollera utgångsdatumet eller villkoren för kampanjen, eller kontakta oss.
KAN JAG FÅ EN FAKTURA?
Ja, en faktura kommer att skickas till din e-postadress efter att beställningen har behandlats.
JAG HAR ETT PROBLEM MED MIN ORDER, VAD GÖR JAG NU?
Vi ber om ursäkt för eventuella olägenheter! Vänligen beskriv problemet och kontakta vår kundtjänst så hjälper vi till att lösa problemet så snart som möjligt.
KAN JAG BESTÄLLA EN VERSION AV DEN HÄR PRODUKTEN I EN ANNAN FÄRG/STORLEK?
Ja, vi gör gärna en personlig beställning åt dig. Vänligen kontakta vår kundtjänst för mer information.
KAN JAG LÄGGA TILL EN PRODUKT TILL EN ORDER SOM JAG REDAN HAR LAGT?
Tyvärr har vi inte möjlighet att lägga till ytterligare produkter efter att beställningen har gjorts. För detta ändamål uppmuntrar vi dig att göra ett annat köp!
JAG HAR INTE FÅTT NÅGON ORDERBEKRÄFTELSE - VAD SKA JAG GÖRA?
Bekräftelsemailet kan ha hamnat i din SPAM-mapp. Om inte, vänligen kontakta oss.
HAR NI EN FYSISK BUTIK SOM JAG KAN BESÖKA?
För närvarande arbetar vi uteslutande online.
VARFÖR AVVISADES MIN BETALNING?
Betalningen kan ha avvisats på grund av kortgränser eller ett fel från bankens sida. Försök igen eller använd en annan metod. Om du har ytterligare problem, vänligen kontakta vår kundtjänst!
VILKET SPRÅK KAN JAG TALA I TELEFON?
Vi genomför telefonsamtal på polska eller engelska, men du kan skriva e-post på ditt modersmål.